onsdag 15 april 2009

Avslutad - Armband för freden

Ett smycke lottas ut hos Sabina.



Jag är med och tävlar om ett hemmagjort armband hos Sabina,
var med du också!

Går det att göra något annat än att gilla detta hemmagjorda armband?

Pågår till den 16e april och all information hittar vi här.

Inga kommentarer: