tisdag 28 april 2009

H-O-P-E

Vackra bokstäver lottas ut hos Sand mellan tårna.



Finns det något bättre ord att pryda sitt hem med? Just nu vet jag inte. H-O-P-E som en ständig påminnelse om att aldrig ge upp utan kämpa vidare. För visst är väl hoppet det sista vi överger?

Självklart ska orden placeras på en väl synlig plats så att vi ser dem mest hela tiden. :) Spontant känner jag att en tavellist eller mindre hylla på väggen i hallen vore helt rätt. Hallen förbinder trots allt hela vårt hus och var vi än rör oss i hemmet är vi i hallen.

Pågår till den 10e maj klockan 18:00 och all information hittar vi här.

Inga kommentarer: