Nåe å tänke på gillar jag mycket för grungetonen på fotona och alla härliga färger. Favoriten är ändå Rally 2008 Norway. Det är trots allt inte överdrivet vanligt att scrappa rally och bilar - därför gillar jag när någon gör det och här är det dessutom vinterrally... :) Sedan är det helt rätt färger, en bra känsla av fart, smuts och action i den.
Pågår till den 25e april och all information hittar vi här.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar