onsdag 15 april 2009

Avslutad - Nostalgipaket som heter duga

Ett härligt paket lottas ut hos Storasysterevvis.


Ojoj vilken nostalgitripp jag har nu. Kick hette i och för sig Käck på den tiden det begav sig, men Hubba Bubba var och förblir Hubba Bubba. Å "Happy" var vi hela tiden. ;)

Gissa om jag ler här. Mycket. För jag kommer att få ha nostalgitripp på riktigt framöver. Jag får dela med mig till sonen helt klart så han "lär sig"... ;) *glad*

Pågår till den 16e april och all information hittar vi här.

Inga kommentarer: