

Vi hittade en läcker och snygg jacka i form av "Skönaste Fleecejackan från Mio My Mio". Varmt och gosigt ska det vara för en liten som fryser. :) Under det passar "Gråsvart Tshirt m Knappar från Imps&Elfs". Grabben har en sån där knapptröja i svart som han är hemskans förtjust i, men som med alla andra barn växer även han... ur den snart.
Pågår till den 20e april och all information hittar vi här.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar