fredag 17 april 2009

Avslutad - En goodiebag

En goodiebag lottas ut hos Mariekawaii.


Innehåll
bok, natusanflaskor (provflaskor) natusanprover, listerine prover!

Jag gillar verkligen de där natusanprodukterna. Den lila... mums. Grabben gillar dem med, massor. Så mycket att han har en tendens att använda upp hela flaskan på en och samma gång. :/ Men med en mindre flaska... ja, då blir det nog bättre. ;) En bok är aldrig fel och Listerine. Ja, det vore nåt för att skölja bort sjukdomen som råder för tillfället...

Pågår till den 17e april och all information hittar vi här.

Inga kommentarer: