lördag 18 april 2009

Ett presentkort hos Kiddoz

Ett presentkort lottas ut hos Edvinsmamma.



Jag är med och tävlar hos Edvinsmamma om
1 presentkort a´500 kronor från Kiddoz!
Var med och tävla HÄR du med!


Om vi vinner skulle vi shoppa loss på K998.7 Kockkläder (han gillar verkligen att laga mat), 0 - KC pirathatt (klart grabben ska ha en pirathatt) åsså en JB- blå gitarr (rocknroll).

Pågår till den 19e april klockan 20.00 och all information hittar vi här.

Inga kommentarer: