
En svart väska med frans och i mockaimitation. Wow. Det är nostalgi det. Samtidigt är det "just the way I like it". Jag som i princip aldrig använder väska skulle troligen ha denna klistrad vid mig. Så passa att jag kanske till och med sover med den... :) Se och njut!

Pågår till den 13e april och all information hittar vi här.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar