lördag 11 april 2009

Avslutad - Prickigt är läckert - jätteläckert

En härligt prickig skål från Greengate lottas ut i bloggen I vårt lilla hus som firar 10 000 besök.


Den här skålen påminner mig om en klänning som jag hade en gång i tiden. Egentligen har jag den kvar, men eftersom det var i ungdomsåren jag hade den är den lite väl klurig att komma i numera... :) Det är helt enkelt en underbar skål!

Pågår till den 17e april och all information hittar vi här.

Inga kommentarer: