
Den här skålen påminner mig om en klänning som jag hade en gång i tiden. Egentligen har jag den kvar, men eftersom det var i ungdomsåren jag hade den är den lite väl klurig att komma i numera... :) Det är helt enkelt en underbar skål!
Pågår till den 17e april och all information hittar vi här.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar