
Jag är med i utlottningen om 1 presentkort värt 500kr från me&i hos Tant Ulrika. Var med HÄR du oxå!
Ja visst har de bara för härliga kläder där? Här skulle vi kasta oss över "jeans smal" (svårt att hitta bra brallor som sitter bra och framförallt kvar på min smärta prins) och matcha med "grodgrimaser linne". En helläcker sommaroutfit med andra ord. :)
Pågår till den 13e april kl 20.00 och all information hittar vi här.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar