lördag 11 april 2009

Avslutad - More space needed :)

Handmålade läckerheter lottas ut i bloggen Mitt måleri som firar inlägg nummer 100.


Själv fastnade jag för detta kokboksställ. Det är många gånger som det "svurits" över den minimala arbetsbänken som vårt kök är uttrustat med. Ett kokboksttäll... ja det skulle onekligen underlätta en hel del.

Pågår till den 20e april och all information hittar vi här.

Inga kommentarer: